Miss Örebro

Hade tyvärr ingen kamera med mig men det var såklart andra som fota!
Det har varit en lång och helt underbar resa till själva tävlingen/visningen. Jag trodde att sådana vackra tjejer som var med och tävla skulle vara ytliga och väldigt tävlings inriktade. Men icke. Alla tjejer har en otrolig insida samt utsida och det är jag väldigt glad över. Därför har det varit mycket lättare för mig (min första visning). Eftersom jag aldrig gått en visning förut så var jag otroligt nervös för småsakerna, tex. snubbla, kläderna skulle sitta rätt, bra sminkat och på samma gång stå ut ur mängden. De flesta av tjejerna ville vara glamourösa och ha stora lockar. Då valde jag att ha en snygg uppsättning istället. Elegant.
Men som sagt en helt otrolig kväll där modefotografen Armand Dommer satt i juryn. Classy kille.
Vinnaren vart en tjej vid namn Annika, som är otroligt vacker. En född vinnare som förtjänar varje sekund i rampljuset. Fast.. visst är man lite bitter för att man själv inte vann. Jag kommer igen nästa gång. Då jävlar.
Jag lånade tyvärr bilderna från örebroguiden eftersom jag inte har några bilder än. Upplysning: de två sista bilderna är på mig! Ba för att skryta lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0