You're gonna go far

Dag 05 - Mina drömmar

Ju mer tiden går desto fler och nyare drömmar får vi. Vissa försvinner och andra består. Jag har aldrig haft någon livslång dröm, bara drömmar för tillfället. Okej, en dröm. Men den är som alla andras. När jag flyttar hemifrån och skaffar mig eget så vill jag som alla andra vara ekonomiskt oberoende. och NEJ, inte för de materiela eller för att kunna bo fint, leva lyx eller få köpa massa fina saker. Jag vill var ekonomiskt oberoende pga att jag vill syssla med det jag brinner för. Det jag älskar. Jag fullkomligt älskar att skriva och måla. Jag skulle lätt kunna sitta hela mitt liv med penseln eller skrivmaskinen. Men med allt så finns det ett .. men. Men det är ingenting jag kan klara av att tjäna pengar på. Knappt. Därför vill jag på något sätt skaffa mig pengar först. Jobba med någonting annat. Spara undan och sedan göra det jag älskar.
Det är en dröm för mig.

Kommentarer
Postat av: En modells liv

hur menar du? :)

2011-02-20 @ 18:47:32
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0