Godmorgon, Goddag, Godeftermidda, Godkväll

Låååångt fyylligt håår! haha ne, men lyckades för bra med håret idag känner jag! haha..
Dagen har varit otroligt händelselös än sålänge. Vaknade sent. Käka helgfrukost.. alltså godis. Inte bra ja vet!!
Sen hoppade jag i badet, låg o njöt någon timma sedan upp fixa sig. Försökte sminka mig som sara sminka oss.. men det blev totalt misslyckat! Menmen.. sånt är livet ibland!
Nu sitter jag o väntar på att malin ska komma. creds till henne som vågar sova i min säng! haha
ja bits..
nee men vi ska bara ha myskväll med maaaasssaaa maaaasssa godis, film och tjejprat. Asssbra! för hon o jag har mmyycket att prata om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0