Never say never

Såå nu är jag hemma efter ett pass Core! blev inte Bodycombat, eftersom de hade ändrat tiden idag och min buss var seg som bara den. Det tar tydligen 15 min att köra tre hållplatser har jag hört. Men träning blev det iallafall. Så känner mig lagom mör i rygg och mage nu. Skulle behöva lite massage tycker jag. Någon frivillig?
Jag tycker personligen att jag är värd en godisbit nu, så ska öppna en påse surt o blandat. Mitt favoritgodis! Eftersom choklad inte är godis utan choklad är choklad så är surt o blandat min favvogodis!
Ska nog fundera lite över vad jag ska ha på mig imorgon på fotograferingen. hmmm..
PLUS gott folk, att jag ska köpa jackan imorgon ist! FÖÖR BRA. My love.

Kommentarer
Postat av: Dennis

sv: Vad glad jag blir!! Tack. =)

2011-02-16 @ 23:03:22
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0