Sweet seventeen

Okejokej, jag fyller inte än! Men snart är det dax. Snart är jag ett år närmare fyllebråk på krogen, arbetslöshet och engångs ligg i parken i brist på egen lägenhet.
skämt osidå..
Jag fyller om ca. en månad så varför inte börja i tid med hela cirkusen! Lika bra det. Tänkte att ni ska få se min önskelista.
1. En iphone 4. Helt klart.. går runt med min systers rosa sony ericsson! så behöver verkligen en ny! Så tycker vi kör på en iphone!

2. Hugo Boss Sunset. Jag är kär. Jag luktade mig fram lite eftersom jag behöver en ny parfym och blev blixt förälskad i denna ljuuuva doft. Underbart!

3. I sättning av hårförlängning. Så jag slipper allt det här med kanter, vara rädd att det syns o liknande. Så hoppas på att få långt fint hår som sitter fast!

Annars önskar jag mig smycken, tex fler berlocker till mitt pandora armband och fler söta armband.
Fast det är ju inte så att jag tackar nej till lite extra cash i fickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0