Happy Birthday

Hejhopp mina kära läsare. Jag vet att jag är dålig på uppdatering under dagen men det är för jag har en dålig mobil OCH har inte haft tillgång till datorn under de senaste dagarna. Men jag fyller snart år så hoppas på att få en iphone så jag kan uppdatera oftare. Inte för att jag måste utan för att jag vill! det är ju rooligt..
typ..
Haha ne, men har haft en trevlig dag. Fint väder också, ellerhur? Var och firade min mosters man, som fyller 38! Grattis grattis. Han fick spa och massage av oss! Skulle tagit den själv och sprungit för mitt liv.. behöver det..
Träffade mina otroligt söta kusiner också. Avgudar de små sötnosarna, vill bara äta upp dem. Skulle kanske funka, om jag använde lite grädde till.
Oskar, 5 år
Hanna, 3 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0