Godmorgon

Rubriken säger allt! Ne, just nu gör jag mig iordning lite. Jeans och en enkel topp och en hästsvans på det. Neutral sminkning kör vi på också! Pretekt för att plugga! Ja ska dra mig upp på stan om en halvtimma till min praktik och sedan ska jag till SPIRITE för att hänga undan min jacka igen. Vill inte att någon annan snor den...
Så ska försöka kompromissa med kassörskan o så om hon kan hänga undan den till fredag. Värsta fall får den hänga kvar i affären. OCH DET TOLERERAR JAG INTE. ja ska göra kaos med den som tar jackan..
AJA, senare ska jag iväg o plugga med min grek. Trevlans säger jag, eftersom jag behöver få massa saker gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0