Springcolour

Härliga färger va? Jo så nu sitter jag och funderar på vilken av dem jag ska välja.
Har mer än nagellack i tankarna just nu också. Behöver skicka iväg ett sms till en vän, men vet inte om jag ska göra det nu eller sen. Vet, låter ass lame. Men ni förstår inte mitt dilemma. Jag gör det..
Jag har fortfarande inte fått min lön? Öhh.. kanske borde dra dit och kolla med dem! Gör det imorgon..

Någonting mer jag måste göra imorgon är att göra om mitt CV, och sedan gå iväg för att kolla helg/extra/sommar jobb. Mycket att tänka på! Men man behöver ju lite extracash. Sparar till att tågluffa och bo 3 månader i grekland.Visst låter det härligt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0