Hoppar på de lustigas tåg

Dag 1 - Vem är Emma?

Det undrar jag också ibland. Men det jag vet helt säkert är att jag är en nästintill normal tjej. Menar vem är helt normal? Det vore bara onormalt att vara normal, men då är man ju onormal.. så end of story! Nej, men jag är ett vårbarn på snart 17 år. Har gått från den halvt mobbade, osäkra och blyga tjejen i beigea manchester byxor, kastrullklippning och glasögonen på sne till att vara den självsäkra tjej jag är idag. Varför? Jo, kan bero på att jag gått igenom mycket. Alla ganska världsligga saker, ja! Men det var de händelserna som byggt upp mig. Därför kan jag idag säga vad jag tycker utan att känna att det är pinsamt, obekvämt eller att jag sagt fel sak.
Annars i sin helhet är jag en mycket kreativ person som älskar att leka med fantasin. Måla, fota och skriva är saker jag idag brinner för. OCH någonting jag tar vara på och låter växa större!
Jag är en ganska spontan människa nuför tiden. Förr var jag tråkig.. kan jag erkänna. Men nu släpper jag loss och älskar att göra roliga, konstiga och galna saker! Likaså agerar jag på ett annat sätt. Jag är livfull och pratar gärna på om gud vet inte vad!
Det mina kära läsare är jag, i korthet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0