Hypnotize U

Ligger och halvmyser med mig själv! Vädrets fel, mörkt kallt och snö! Det är klart man sätter sig med en kopp te, bäddar ner sig i sängen och börjar vänta på att drömprinsen rider in på sin vita springare! Hästen är antagligen vit pågrund av all snö..

Det finns några saker jag har att prata om idag!
Fittiga, respektlösa och hänsynslösa (halv) släktingar! Fick höra förut idag om någonting som hände i fredags. Från början. Mina fittiga släktigar rensa ut skräp för flera år sen, saker de inte ville ha, och som de inte orka med så de gav bort allt. De gav en stor nalle vid namn Per till min gamle farmor. Åhh gud vad hon älskade den nallen, det var hennes "sambo". Men för några månader sedan dog hon, precis efter min minsta syster evelina fyllde år. På hennes födelsedag kom min gamle farmor hem till oss och gav nallen Per till min syster. Alla vart överväldigade, det var så enormt fint! .. Sen dog hon. Nallen är kvar ifrån min gamle farmor som ett stort fint minne till min syster och hon älskade den nallen! Hon pyssla om den innan hon skulle sova, och den symboliserade min gamle farmor. Tills i fredags då min syster var hos min farmor för att äta mat där. Fittsläktingarna var också där och "erbjöd" sig att skjutsa hem evelina så henrik(låtsaspappa) slapp åka och hämta. Fittsläktingarna säger åt evelina(som bara är 10 år) att dom kör hem henne och sen tar dom tillbaka nallen eftersom den är deras.. det var dom dom "köpte" den. evelina vet inte vad hon ska göra, va skulle hon säga? Så fittsläkten går in i vårt hus upp på evelinas rum tar nallen och åker. kan ni förstå hur sjukt ledsen hon blev? dom tog det enda minnet av min gamle farmor. Evelina pratade inte mer den kvällen och hon mår fortfarande dåligt över det.
När jag hörde det här blev jag så arg att jag nästan kokade över, jag vill bara skrika på dom! HUR FAN KAN NI VARA SÅ FUCKING RESPEKTLÖSA MOT ETT BARN!

Den andra saken var busstrafiken i örebro? kan den vara värre än vad den är just nu? usch, dom ställer in ALL trafik fram till de plogat, sandat och saltat. Förstår inte dom vilken kaos det kommer bli för oss? Arbetande och studerande! Alla kommer ha problem att ta sig dit de måste, vill och ska! ett stort buuuu för länstrafiken! Vi ska göra kaos med den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0