Red bull och härliga lads!

Okej det blev inget inlägg om pensionärer, jag tar det snart! jag lovar, hoppas ni inte blir besvikna!

Härligt dag idag, men som man brukar säga man lär sig någonting nytt varje dag. Och idag lärde jag mig att red bull är inge bra för mig. Blir fullkomligt hyper efter bara några klunkar. Ja ni ser ju bilderna, och sen har Juwan(kurd.. höhöhöhö... love uu) massa massa fler! ska be henne skicka. Sak nummer två är att våra tvåor inte är så normala. Men vi gillar dom iaf! Har inte garvat så mycket på väldigt länge! Går inte att beskriva! Vi sitter och tar kort med webben när vi var som mest hyper. Helt plötsligt när vi kollar upp står det 5-6 killar från 2an och glor gravallvarligt på oss. Vi ligger nästan på golvet och skrattar! Senare när dom slutat dyker det upp två killar på varje sida av grupprummets glasdörr och bara glor in! GARV. Sen kör typ värsta långa killen "gå ner i källaren" precis utanför! 
Nästa gång äre vi som ger igen!!
 





usch gratis reklam...


Kommentarer
Postat av: malin

åh vad roligt att du har blogg! det visste jag inte(: jag har hittat mig ett annat läppstift nu tack för tippset gullunge:D

2010-12-08 @ 18:41:33
URL: http://malinotthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0