Halvklar!

Äntligen är man halvvägs, och nu funkar det iallafall att blogga+det ser någolunda trevligt ut att läsa skiten också! Om ni varit inne på min förra blogg (som fortfarande finns kvar, men som jag inte orkar med) så vet ni på ett ungefär vad jag brukar skriva om. Samma saker kommer dyka upp här. Fucking utseende, min vardag, skumma inlägg om ja i stort sätt vad som helst och massa tips! Härligt va? Nej nu ska jag bänka mig framför Toy Story men 2 kg godis, två påsar chips och en svennebanan.

Btw, efterlyser två kurder. 3 äpplen höga, håriga, gillar curry och andra starka kryddor, messar de har de comviq, rider på åsnor och är säkert inom lidl området. Har ni sett dem? Kontakta mig isåfall så kan vi kompromissa om hittelön. Tack på förhand!



(och för er tråkiga idioter där ute, jag är inte seriös)

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA jeffla svennebanan<3

2010-11-06 @ 21:30:31
URL: http://mesara.devote.se
Postat av: Barwari

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHA JÄVLA SKÖNING!

2010-11-08 @ 11:19:47
URL: http://barwari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0