Tattoo

är starkt inne på att göra denna. Den är fullkomligt underbar, och fjäders skulle i mitt fall stå för frihet och vara en symbol för min mormor!
eller..
där det ska stå Prefiero Morir De Pie Que Vivir Arrodillada
som är latin för (på ett ungefär) It's better to die upon your feet than to live upon your knees
ett sånt underbart latinskt citat!

Nu till lite failade tattoos, enligt mig iallafall! Förstår inte varför de vill ha det som hugget i sten på kroppen? Det är ju fullkomligt ifrån vettet! Tänk senare när de är gammal o har konstiga tattoos inristade överallt på kroppen. Skäms man inte?
typ wtf?

Kommentarer
Postat av: sabina

jag ska ha en liknande tatuering på bild 2, jag har typ aldrig fastnat för en tatuering, men just en sådan har jag verkligen fastnat för, en sån ska jag ha när jag blir 18, vet inte vad det ska stå i den, men en sån ska det va! :)))

2011-02-16 @ 15:04:57
URL: http://sabinahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0