Hemligt möte?

Nja, är inte så säker på det. Men jag är smått förvirrad. Ena sekunden är vi fiender som stirrar stint på varandra på bussen, som inte vill ha med varandra på klassträffar och som har sagt upp all kontakt med varandra sedan snart ett år tillbaka.
Sedan får man bara en känsla av att man vill kunna hälsa på bussen, hänga med varandra på tex klassträffar och höras av ibland.
Sååå då är jag duktig o ( som det cyber samhälle vi är ) lägger till honom på fb.. och VIPPPPSSS så ska vi på bio. Se på den ni.
Ja, jag vet .. jävligt dumt gjort alltså.. för han har gjort mig så illa så illa att det känns som jag fortfarande har ett öppet sår i hjärtat. Så ont att jag ibland undrar hur det skulle varit nu... OM .. det är ett farligt ord vi inte borde lärt oss som små. OM= tillbakablickar som önskar att det vore likadant nu, och OM det hade varit lika underbart NU.
Men jag vill inte tillbaka. Jag vill leva nu! och NU känner jag att det är så otroligt dumt gjort att slarva bort en person som betytt så otroligt mkt, och som fortfarande gör.. fast låångt inom mig!
Sååååå därför .. ska jag på bio imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0