Länge sen!

Blev lite sugen på att skriva av mig lite, kl 1 på natten. Alltid.
Mår som en kung. innan lovet kändes allt bara grått och som om allt kunde gå fel. Men nu har jag varvat ner och börjat ta hand om mig själv igen. Låter ego men att gå iväg och träna, sola en halvtimma, komma hem lägga sig i ett bad och skrubba sig och bli väck allt hår. Bli ren. Det gör att jag mår bra. Att få gå iväg och handla nya kläder, ta en fika med kompisar gör mig glad. Och ska jag vara ärlig så mår jag bra av att sakna min philip. Jag behöver det. Det får en att tänka om. Och så blir det så härligt när man väl träffas. underbara känsla!

Så om det är någon som försöker sig på att förstöra mitt bra humör. Kommer ni misslyckas riktigt hårt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du hit igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0